דוכן נקניקיות

דוכן נקניקיות לאירועים - hot dogs

דוכן נקניקיות לאירועים של YAMI כולל:

– דוכן מעוצב 
– איש צוות מקצועים בהתאם לכמות האורחים שמכינים נקניקיות במקום הארוע
– דוכן נקניקיות רגילות או דוכן נקניקיות 3 הסוגים
– לחמניות אצבע טריות
– תוספות: חמוצים, כרוב כבוש, קטשופ, חרדל
– דגש על חומרי גלם איכותיים, וטריים.

דוכן נקניקיות לאירועים יכול להיות עוד דוכן אבל לא כשאנחנו ב – YAMI עושים זאת
נקניקיות כולם אוהבים מהקטנים ועד הגדולים אני מגישים נקניקיות או רגילות או טריפל עוף בקר וצ'וריסוס עם רטבים ירקות טריים ולחמניות טריות שנאפו בסמוך לאירוע,
דוכן נקניקיות של YAMI הוא דוכן טעים ועסיסי שמדבר לכולם ומתאים למגוון רחב של אירועים ולטווח רחב של גילאים

דוכני מזון לאירועים מתאימים למגוון רחב של אירועים, ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה,אירועי חברה, חתונות ועוד..

אצלנו YAMI כמי ששמחים ומשתתפים אתכם בשמחות כבר יותר מעשר שנים, נותנים דגש על חוויה בלתי נשכחת, צוות איכותי, חומרי גלם איכותיים, ושירות מעל הכל, אנו מתייחסים לכל ארוע כאילו הוא הארוע האישי שלנו והביקורות מדברות בעד עצמן.

בכדי שיהיה אירוע בלתי נשכח האוכל הוא תמיד מרכיב מרכזי בחוויה, ואצלנו ב- YAMI דוכני מזון לאירועים בין אם מדובר בדוכני מזון לאירועים קטנים או גדולים אנו נותנים דגש לאירוח וחוויה נפלאה כך יעידו לקוחותינו המרוצים שבמשך השנים הגענו אליכם והשתתפנו מגוון אירועים בכל מקום בארץ.

אם גם אתם רוצים לשדרג לכם את האירוע ולהוסיף את מנת הדגל הלאומית נשמח לעשות זאת צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התייעצות לגבי האירוע, נשמח להמליץ לגוון ולהתאים לכם דוכני מזון לקהל היעד שלכם

דוכן סביח
דוכן סביח
דוכן ברביקיו על האש
דוכן ברביקיו על האש
דוכן פסטה איטלקית
דוכן פסטה איטלקית
דוכן צ'יפס לאירועים
דוכן צ'יפס
נקניקיה ויקיפדיה - נקניקייה היא סוג של נקניק מבושל. הנקניקייה היא מוצר בשר העשוי מבשר טחון בתוספת תבלינים הארוז לרוב בעטיפה העשויה ממעי בעל חיים או מחומר פלסטי. המצאת הנקניקייה מיוחסת ליוהאן גאורג לאהנר, בעל חנות בשרים בווינה, במאה ה-19. נקניקייה תעשייתית עוברת תהליך בישול בקיטור במהלך הייצור ולכן אין חובה לבשלה טרם האכילה, אלא לשם חימומה וקבלת טעם עשיר יותר. לצורך העשרת הטעמים ניתן לבשלה, לטגנה, לצלותה או לאפותה. נקניקיות ״מסורתיות״ כדוגמת אלו אשר נמכרות אצל קצבים אינן מבושלות מראש אלא עטופות במעיים ויש לבשלן טרם האכילה. יש הנוהגים להגיש נקניקייה בלחמנייה, עם סלטים ורטבים שונים. לעיתים קרובות נקניקיות אלו נמכרות בדוכני מזון מהיר. ישנן גם נקניקיות לצמחונים, שאינן עשויות מבשר אלא מטופו, אגוזים, קטניות וחלבון סויה.

יש לכם שאלות נוספות לגבי דוכן נקניקיות לאירועים של יאמי? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם.

רוצים לקבל הצעת מחיר לאירוע שלכם ?

נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה