דוכן סביח

דוכן סביח לאירועים מוצלחים וטעימים

דוכן סביח לאירועים כולל:
– דוכן מעוצב 
– אנשי צוות מקצועים שמכינים סביח טרי במקום
– רכיבי הסביח – פיתות טריות, חצילים מטוגנים, ביצים קשות, ירק טרי, בצל
– רטבים – טחינה, עמבה
– ירקות : עגבניה, בצל, חמוצים, פטרוזיליה קצוצה
– פיתות טריות
– דגש על חומרי גלם איכותיים, וטריים

דוכן סביח לאירועים הוא אחד הדוכנים השכיחים ב- YAMI ואחד האהובים על קהל לקוחותינו,דוכן הסביח הוא דוכן אותנטי מרגישים בו טריות יוצאת דופן וחווית טעמים שאחרי מנה אחת בא כמובן עוד אחת, הסביח מגיע עם פיתה טריה שנאפתה בסמוך לאירוע ירק קצוץ, בצל דק, סלט קצוץ, ביצה קשה, טחינה, וכמובן חציל קלוי ותוספת קטנה למעיזים עמבה, כל אלו הופכים פיתה קטנה לחווית טעמים

דוכני מזון לאירועים מתאימים למגוון רחב של אירועים, ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה,אירועי חברה, חתונות ועוד..

אצלנו ב – YAMI כמי ששמחים ומשתתפים אתכם בשמחות כבר יותר מעשר שנים, נותנים דגש על חוויה בלתי נשכחת, צוות איכותי, חומרי גלם איכותיים, ושירות מעל הכל, אנו מתייחסים לכל ארוע כאילו הוא הארוע האישי שלנו והביקורות מדברות בעד עצמן.

התקשרו עוד היום ונשמח לייעץ לכם ולהיות חלק מהאירוע שלכם

דוכן המבורגר
דוכן המבורגר
דוכן טורטיה מקסיקנית
דוכן טורטיה מקסיקנית
דוכן נקניקיות
דוכן נקניקיות
דוכן פיצה בטאבון
דוכן פיצות בטאבון
סביח ויקיפדיה - סביח הוא מאכל עממי יהודי-עיראקי שקנה אחיזה רחבה בישראל. מרכיבי הסביח מהווים את ארוחת הבוקר המסורתית של יהודי עיראק בבוקר שבת. הסביח בישראל נבדל מארוחה זו בכך שכל המרכיבים מוכנסים לפיתה בניגוד לארוחה המסורתית שבה היו המרכיבים מוגשים על מגש גדול. הסביח נמכר בבתי עסק רבים ברחבי ישראל, אם כי המאכל מוכר יותר באזור מרכז הארץ. המאכל נמכר לראשונה בישראל בשנת 1961 בדוכן קטן ברחוב עוזיאל ברמת גן.[2] בעל העסק, עולה בשם סביח (צבי) חלבי זכה להצלחה והעתיק את הדוכן למבנה קבוע כ-500 מטר מהמקום המקורי, שם ממוקם הסביח הראשון בישראל עד היום. הדוכן היה למעשה מבנה קטן בגן בר-אילן כאמור ברח' עוזיאל, בין רחוב החי"ל לרחוב טרומן ומולו הייתה תחנת היציאה של קו 63. נהגי דן בקו 63, בהגיעם מתל אביב נהגו לעצור את האוטובוס מול הקיוסק, לפתוח את הדלת, לצעוק: "סביח תכין לי מנה" ולהמשיך במעלה רחוב עוזיאל על מנת לבצע סיבוב פרסה ולשוב ולחנות בתחנת היציאה של הקו עד שיקבלו את מנתם.

רוצים לקבל הצעת מחיר לאירוע שלכם ?

נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה