דוכני מזון בריאים

ראיתם פעם אירוע בלי אוכל? אם ראיתם אירוע שכזה אולי העדפתם לשכוח אותו.

הקהל הישראלי אוהב שמפנקים אותו באוכל, בדברים המיוחדים שהוא אוהב. הקהל הישראלי אוהב כמויות ואוהב מגוון. ומה יותר טוב בדוכני מזון בריאים כדי לשלב בריאות לצד טעם.

יש יתרון גדול למגוון מכיוון שהוא מאפשר לכל אחד למצוא את מה שהוא אוהב. לא בכל אירוע חייבים מטבח שף והגשה לשולחנות. במקרים רבים ניתן להסתפק בדוכני מזון לאירועים וזה יכול להתאים לכל סוגי האירועים, הגדולים והקטנים.

במילים אחרות, דוכני מזון בריאים לאירועים מאפשרים לכם לחסוך בעלויות ובהרבה כאב ראש לוגיסטי. אתם לא צריכים לשלם הון על חברות הקייטרינג עם מטבחי השף, במקום זאת יש לכם דוכנים קלים ופשוטים לתפעול בהם האוכל שהאנשים באמת אוהבים. בבחירת דוכני המזון השקענו הרבה מחשבה ובחרנו את מה שהקהל הישראלי באמת אוהב לאכול באירועים.

מבחר דוכני מזון בריאים – מתוקים לאירועים טרנדים בריאותיים

דוכני שתייה – כאשר אנו מדברים על דוכני מזון לאירועים אנו לא שוכחים גם את השתייה. ניתן להזמין דוכני שתייה מסוגים שונים כמו למשל: בר שייקים טבעיים, דוכן מיצים סחוטים, שתייה קרה וחמה.

טרנדים בריאותיים – הקהל הישראלי הולך ומגלה עניין בטרנדים בריאותיים והדבר בא לידי ביטוי גם באירועים. בשל דרישת הקהל הכנסנו לתוך מבחר הדוכני מזון לאירועים גם אפשרויות של מנות בריאות הכוללות מיצים טבעיים, פרות טריים, סלטים, מנות ללא גלוטן ועוד.

קינוחים – אין אירוע בלי קינוח מתוק בסוף. אצלנו תוכלו להזמין דוכני מזון לאירועים הכוללים בר מתוקים והאפשרויות הן רבות. ניתן להזמין וופל בלגי, מפל שוקולד, פנקייק הולנדי, גלידות, מאפים ושאר פינוקים.

כל דוכני המזון והכל.. במקום אחד !

אצלנו באתר יאמי תוכלו למצוא את כל צורכי האירוע במקום אחד. אנו יכולים לספק לכם דוכני מזון לאירועים מכל הסוגים, כולל צוות אשר מתפעל את הדוכנים. עזבו אתכם מחברות הקייטרינג והלוגיסטיקה המסובכת – במקום זאת תנו לאורחים שלכם את מה שהם באמת אוהבים ואנו מתחייבים שהם ילקקו את האצבעות באירוע.

דוכני מזון בריאים לאירועים יכולים להתאים לכל סוג של אירוע ובכל גודל. ניתן להזמין דוכן אחד או שניים למסיבת יום הולדת קטנה, אך באותה המידה תוכלו להזמין מגוון של דוכנים עבור אירועים גדולים יותר כמו אירועי חברה ואירועי השקה, בר או בת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר.

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לאירוע שלכם !!


רוצים לקבל הצעת מחיר לאירוע שלכם ?

נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה